Design Teams

CSI blog Guest DT

Classes I teach @De Craftorij

Classes I teach @De Craftorij
March 2014 -G45 Couture Bookbox click on the photo to book

Classes I teach @De Craftorij

Classes I teach @De Craftorij
Jan / Feb / March 2014 - SOLD OUT - 64 students

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Spring 2013: suitcase mini album

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
January / February 2013 - YearBook Place in Time

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Summer 2012 - Make & Take Button Cards

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Book Purse - Spring 2012

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Spring 2012

maandag 22 oktober 2012

100% lady

Hoi Allemaal,

Misschien is het je opgevallen, misschien niet, maar ik heb een nieuwe achtergrond voor mijn blog! Ik vond het wel tijd voor een frisse update. Even het internet afstruinen en toen vond ik deze. Helemaal blij word ik van deze frisse kleurtjes :-)!

Maar goed...gelukkig heb ik tussendoor ook nog een beetje kunnen scrappen. Op het CSI blog hebben ze weer een nieuwe kleurenuitdaging deze week. Hele vrolijke kleurtjes. Dat paste perfect bij het papier van Glitz dat ik net nieuw heb. Ik zag eveneens een leuke schets op het Sketches With A Twist blog, dus die heb ik als inspiratie gebruikt!

Ik heb van mijn zus haar volledige vakantie foto album gekregen, dus ik kan de komende maanden weer heerlijk vooruit met het scrappen van fotos van mijn neefje en nichtje....word ik ook blij van :-)!

Hier is mijn lootje:


De bloemen en de ballonnen zijn gestempeld met versamark en bewerkt met clear embossing poeder. daarna met distress inkt erover en je krijgt dit als resultaat!


Hier nog wat detail foto's:

Bedankt weer voor het kijken!

Groetjes, Rianne


8 opmerkingen:

  1. Inderdaad lekker fris blog! Je lo is weer super leuk en veel op te zien. Lieve foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahaha, iedereen zijn blog aan het veranderen?? Super! Je lo ziet er ook weer heel mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super mooi LO! Prachtig ...zo lekker vrolijk net als Pien. En complimenten voor de gepimpte blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige Lo heb je weer gemaakt, de vrolijkheid stralt er van af en ook van je nieuwe gepimpte blog !!
    je wordt zo al vrolijk als je daar naar kijkt !!!

    lieve groetjes Ria xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh wat leuk! zowel de LO als de achtergrond; helemaal Rianne ;) Goed gelukt meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. what a super cute layout, love all the details, so much fun to look at, thanks for joining us at scrapfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. HI.. What a delightfully colorful layout, love all the wonderful embellishments, love the flowers and the hot air balloons, and thank you for joining in at Sketches with a twist!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldige layout zeg, heerlijk deze kleuren en zo lekker veel te ontdekken. Super!

    BeantwoordenVerwijderen