Design Teams

CSI blog Guest DT

Classes I teach @De Craftorij

Classes I teach @De Craftorij
March 2014 -G45 Couture Bookbox click on the photo to book

Classes I teach @De Craftorij

Classes I teach @De Craftorij
Jan / Feb / March 2014 - SOLD OUT - 64 students

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Spring 2013: suitcase mini album

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
January / February 2013 - YearBook Place in Time

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Summer 2012 - Make & Take Button Cards

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Book Purse - Spring 2012

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Spring 2012

donderdag 16 augustus 2012

Twee lootjes!

Hoi Allemaal,

Afgelopen dinsdag kwam Willemijn gezellig een dagje scrappen en we zijn super productief geweest! Beide hebben we maar liefst twee lootjes gemaakt. Gisteravond heb ik er nog verder aan zitten werken, want uiteraard moesten er nog wat details bij van me ;-). Het papier is van 7Dots Studio's, de prachtige Domestic Goddess lijn.


Het eerste lootje is gemaakt met een foto van mijn vriend en mij, we waren toen pas een weekje samen en toen al op motorweekend. De foto is met instagram gemaakt, en kwam er een beetje oranje uit, maar met deze papier lijn werkt dat wel!




Het tweede lootje is van een foto van Jop & Pien, mijn neefje & nichtje. In eerste instantie had ik geen titel, maar toen moest ik denken aan het oude nummer Ice, Ice, Baby en vond dat wel toepasselijk ;-). In dit lootje zit weer heeeeeel veel knipwerk, heerlijk om te doen!






Dat was het weer! 

Groetjes, Rianne


6 opmerkingen:

  1. Rianne deze zijn weer prachtig! en inderdaad wat mooi papier...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Romantisch en mooi, en een gaaf knipwerk weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn allebei super! :D We waren zeker productief haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Lootjes heb je weer gemaakt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je weer heerlijk aan het knippen geweest, super gave lootjes heb je gemaakt !!!

    liefs Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer prachtige lootjes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen