Design Teams

CSI blog Guest DT

Classes I teach @De Craftorij

Classes I teach @De Craftorij
March 2014 -G45 Couture Bookbox click on the photo to book

Classes I teach @De Craftorij

Classes I teach @De Craftorij
Jan / Feb / March 2014 - SOLD OUT - 64 students

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Spring 2013: suitcase mini album

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
January / February 2013 - YearBook Place in Time

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Summer 2012 - Make & Take Button Cards

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Book Purse - Spring 2012

Classes I taught @De Craftorij

Classes I taught @De Craftorij
Spring 2012

vrijdag 16 december 2011

Princess - MME challenge #30

My Mind's eye host deze maand weer een blog challenge met een schets. Hier mijn inzending! De foto's weer van mijn lieve nichtje Pien, op deze foto's is ze ongeveer 5 maanden oud.


Rondom de foto's heb ik kleine fotolijstjes gemaakt van chipboard. Deze heb ik eerst met witte verf geverfd, daarna een laag crackle glaze en vervolgens een laag bruine verf. Dit resulteert in dit gecrackelde effect. De twee lijstjes links heb ik aan elkaar bevestigd met ringetjes. Bovenaan ook ringetjes en opgehangen met een jutetouwtje en brads. 

 

De grote bloem is gemaakt van 30 kleine strookjes muziekpapier dat ik in kleine pijltjes heb gerold. Deze om en om op elkaar bevestigd zodat er een bloem ontstaat. Daarop een diecut van MME en een brad. 


Tot slot verder afgewerkt met nog een diecut, een rokje voor de paspop, drie vlaggetjes en een bloemenrand. 



Lekker roze zo! Helemaal girly voor mijn lieve nichtje Pien :-))!

2 opmerkingen:

  1. Adorable! I especially love the cone medallion!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje je nichtje en wat een beauty van een lo!!! Die bloem is super gaaf bedacht en gemaakt! Voor mij ben je een winner!

    BeantwoordenVerwijderen